dinsdag 12 juli 2016

500

Jeetje wat leuk, vandaag zijn er precies 500 mensen die mijn Blog hebben aangeklikt!
En of het wordt gelezen of niet, ik vind 500 nogal wat.
Als je een Blog bijhoudt kan je in de statistieken ook zien waar ter wereld je blog wordt geopend. Helaas kan ik nog net niet zien wie mijn blog opent, maar zo te zien zijn er mensen van buiten Nederland die op mijn Blog klikken. Wat spannend! Mocht je meelezen dan is je reactie welkom! Dus schroom niet, want reacties zullen me alleen maar meer energie geven ;) wat vind je leuk, of juist niet? Geef je mening of deel een geluksmoment!

Een Blog bijhouden is voor mij momenteel voornamelijk tegen mezelf praten. Momenten ophalen en beschrijven, opnieuw even blij zijn of stilstaan bij gebeurtenissen. Gewoon besefmomenten eigenlijk.  Werkt voor mij goed om even stil te staan bij de goede, maar ook minder goede momenten in je dagelijks leven. De dagen vliegen zo snel voorbij dat je vaak niet beseft hoe blij je eigenlijk bent van kleine of grote gebeurtenissen, of hoeveel je baalt van iets. Vooral de geluksmomenten mag je altijd even wat langer bij stilstaan toch?! Even wat langer van genieten, dat is fijn!
Vandaag 500 hits, dat is voor mij een mijlpaal. Erg fijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten