dinsdag 8 december 2015

Meters Maken voor 3 FM

                                     

Samen Meters Maken  1cm = €1,-


Om in actie te komen voor het goede doel van 3FM Serious Request, daag ik je uit!

Ik wil Samen Meters Maken. 

Hoe? Elke centimeter die jij door de Clean9 verliest doneer ik €1,-.


Wat moet je doen:
Je volgt 9 dagen een cleansing programma waarmee je je lichaam op een natuurlijke manier reinigt. Hierbij zal je de nodige centimeters gaan verliezen.  Je lichaam op een gezond gewicht krijgen doe je niet alleen door kilo’s kwijt te raken maar door vet te verliezen.

Voor elke verloren centimeter doneer ik €1,- aan het goede doel.  

Na 9 dagen ben jij niet alleen één of zelfs twee kledingmaten slanker, maar je voelt je energieker en je huid en haar gaan weer stralen!

Waarom wachten tot 1 januari met het starten van een goed voornemen als je nu kan beginnen! 

Wil je meedoen maar heb je weinig te verliezen? Dan doneer ik sowieso €10,- .*

Voor meedoen of meer informatie mail naar forevergeluk@gmail.com (of stuur een PB) dan neem ik contact met je op.

Waarom deze actie?
Ik heb in een eerder verteld (doorzetten) over mijn ervaring met de Clean 9 en dat ik daar zo enthousiast over ben. Ik ben toen in totaal 22 cm verloren van mijn heupen, taille, borst, armen en benen. Daarnaast ben ik ook 4,5 kilo aan gewicht kwijt. Anders gezegd, ik ben van een volle kledingmaat 42 naar 38 gegaan. 
Als ik het kan, kan jij het ook!  Hoe leuk is het om verloren centimeters om te zetten in geld...!

Boost jezelf, Boost de actie!


* ben je minder dan 10 cm kwijt omdat je al volslank bent maar je lichaam wel een boost wilt geven om je energieker te voelen, dan doneer ik sowieso €10,- per deelname.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten