maandag 11 mei 2015

Gewoon DOEN!

Ik heb vandaag mezelf even een schouderklopje gegeven.
 Ik loop al een tijdje met het idee om een Blog te starten en eindelijk na wikken en wegen heb ik het gewoon gedaan. Moet ik toch echt meer doen; gewoon doen!
Mijn sterrenbeeld is weegschaal. En dat uit zich in alles. Ik ben niet gelovig, qua religie althans. Ik geloof in het goede van de mens en in positiviteit. Ook vind ik mezelf niet zweverig. Ik sta graag met beide benen op de grond. Toch geloof ik wel dat er iets is tussen hemel en aarde, want dat ik weegschaal ben klopt. Ik weeg alles af, wel/ niet, wel/ niet, deze rij of toch die andere, witte wijn/ rode wijn... maar met twijfelen zet je geen zoden aan de dijk.
Vandaag was de eerste stap van vele nieuwe; gewoon doen!
Een geluksmomentje dus
Afbeeldingsresultaat voor lachend klavertje 4

Geen opmerkingen:

Een reactie posten