vrijdag 26 juni 2015

Too much information!

Ken je dat? Je wilt iets vertellen, aan een groep of aan iemand 1 op 1 en je hebt zoveel te vertellen dat je maar door ratelt en ratelt maar eigenlijk de essentie van je er verhaal niet goed uit komt? Ken je dat? Nou ik wel. Ik zeg vaak dingen en denk daarna pas na, een echte flap uit zeg maar, maar wat wil ik nou eigenlijk zeggen? pfff, soms zo vermoeiend.
Eigenlijk heb ik er nooit echt bij stil gestaan om er iets aan te doen, ik dacht, tja zo ben ik gewoon! Maar toen kwam ik via via Alies Dorgelo tegen. Zij is presentatiecoach. Omdat het me leuk lijkt om 'houseparties' te geven met mijn Aloë Vera producten en je dus voor een groepje moet praten is het natuurlijk slim om me hier vooraf in te gaan verdiepen hoe je dat nou het beste kan aanpakken. Alies is me hierbij gaan helpen. Ze doet dit door 1 op 1 met je aan de slag te gaan. Ik mag mijn verhaal doen en zij stuurt je. Ik had hiervoor het nodige voorbereid. Het leek wel een soort spreekbeurt! Allemaal nuttige informatie bij elkaar . Ik dacht een goed verhaal te hebben, maar integendeel! Wat was nou de essentie van mijn verhaal? Klakkeloze informatie? Nee!!! Gewoon de basis! Waarom Aloë Vera! Wat doet het met mij! Wat kan het voor jou betekenen! Jeetje wat verhelderend is dat! Zoveel nuttige dingen geleerd en gewoon door het te doen! Je laten helpen ook al dacht je het niet nodig te vinden.
Alies, dank je wel voor je coaching! Je hebt me enorm geïnspireerd en gemotiveerd.  Super :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten